Het schiet al op... South-Africa here we come! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Lianne en Inge - WaarBenJij.nu Het schiet al op... South-Africa here we come! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Lianne en Inge - WaarBenJij.nu

Het schiet al op... South-Africa here we come!

Door: Lianne en Inge

Blijf op de hoogte en volg Lianne en Inge

01 Oktober 2012 | Nederland, Nederland

5 oktober is de dag.. nog 4 dagen te gaan en dan vliegen we richting Kaapstad. We hebben er heel veel zin in!!! Alleen onze tas nog inpakken en dan zijn we er helemaal klaar voor :)

Als we in Zuid-Afrika aankomen zullen we ons eerste berichtje schrijven!
7 oktober hebben we de oriëntatiedag dus dan kunnen we zeker meer vertellen, ook over de basisschool waar we hulp gaan bieden.

Hopelijk genieten jullie van onze verhalen!

Groetjes van Inge en Lianne

• 04 Oktober 2012 - 17:24

Janet:

Hey Lianne en Inge

Goeie reis en alvast veel plezier gewenst!!

Groetjes Gep en Janet

• 05 Oktober 2012 - 16:32

Wim En José Wever:

Hey Inge en Lianne,

We hopen dat jullie een voorspoedige reis zullen hebben en dat jullie een fantastisch mooie tijd mogen mee-
    maken. We zullen jullie ervaringen en verslagen graag volgen.
    Veel plezier.
    Groeten Wim en José.

• 05 Oktober 2012 - 16:38

Ank En Alfred Nieuwenhuijse:

Hoi Inge en Lianne,

Hoop dat jullie een goede reis hebben gehad, ben straks benieuwd naar jullie eerste indrukken. We gaan het volgen. Veel plezier en geniet ervan
    groetjes de buurtjes Alfred en Ank

• 05 Oktober 2012 - 18:00

Hele Familie Brouwer:

Heey Lian en Ing,

Hopelijk hebben jullie een goede vlucht. We denken aan jullie, want het is een lange vlucht.
    Geniet ervan samen.

doei meiden!!

Kus van Melanie, Sander, Jesse, Danielle, Hugo, vaders en moeders en mariska :)

• 05 Oktober 2012 - 19:50

Rianne & Clark:

Hey Meiden,

Ik ben jullie aan het volgen via Flightaware, leuk om te zien dat jullie al zo'n groot stuk hebben afgelegd.
    We hopen dat jullie een super leuke tijd hebben en dat jullie veel leren/genieten !
    Ben benieuwd naar alle leuke verhalen die komen gaan !

xxx

Rianne & Clark

• 08 Oktober 2012 - 14:14

Danielle Commandeur:

Hoi meiden,
    En weten jullie al meer van/over de basisschool waar jullie gaan werken ?
    En hoe is het verder daar ?
    Groetjes familie Commandeur.

Lianne en Inge

Wij zijn Lianne en Inge. We hebben net de PABO afgerond en gaan nu voor twee maanden naar Zuid-Afrika. We gaan daar vijf weken vrijwilligerswerk doen in Kaapstad. Vervolgens gaan we drie weken reizen om via Johannesburg weer terug te vliegen naar Amsterdam.

Actief sinds 11 Sept. 2012